środa, 8 kwietnia 2020

Dzień z życia Elizy #0



Siema ! No to tak nazywam się Eliza High mam 17 lat i właśnie przeprowadzam się do rodziców . No to najpierw o mnie , naturalnie  jestem brunetką , lecz aktualnie mam czerwone włosy z czarnymi końcówkami.Oczy mam strasznie ciemne przez co wyglądają na czarne,mam charakterek nie ukrywam. Kocham samochody, sama mam własny jest to piękne czarne sportowe auto,lubię się ścigać a co za tym idzie , też wygrywać. To tyle o mnie,a i cenie prywatność ponad wszystko.To teraz może o rodzicach wyjechali z Londynu jak miałam 15 lat nie wiem co miałabym o nich powiedzieć,nie pamiętam ich minęły już 3 lata. Pojechali za karierą.Z tego co się orientuje ojciec ma warsztat  samochodowy,w którym będę miała praktyki,za co go kocham bo sama osobiście wiąże moją przyszłość z samochodami.Za to moja matka ma salon kosmetyczny,w który będzie miała praktyki, a no i  moja "kochana " siostra  która właśnie ze mną jedzie ( oczywista oczywistość że ja prowadzę ), ale do sedna nienawidzę jej to panna idealna , zawsze wytyka mi błędy i moje wady , o wyglądzie już nie wspomnę . Ma długie brązowe włosy , jasno niebieskie oczy,a no tak jak mogłam zapomnieć ma piękne długie blado różowe paznokcie,o ja niemądra to przecież jest najważniejsze.No ale moja historia w skrócie mam siostrę - pani z czerwonego dawana , Matkę - damę kameliową i ojca - mechanika . no cóż a sama jestem sobą! Właśnie dojeżdżamy,tu czeka na mnie moje nowe życie "SUPER"!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz